3 april 2008

Vem är jag, vem är du?

Ibland faller jag för sånt här trams.
Fyll i fem saker under var och en av nedanstående punkter. Du får inte skriva i sådant som alla skulle skriva under på - t ex Jag vill inte ha: Sjukdomar.
  • Jag är: Fåfäng, snäll, krävande, punktlig, vindögd och astigmatisk
  • Jag är inte: Lättpratad, tidsoptimist, långsint, spontan, olycklig
  • Jag tycker om: Tystnad, mat och dryck, framförhållning, planering, min dator
  • Jag tycker inte om: Dålig framförhållning och d:o planering, backslick, melodifestivalen, tidsoptimism, min mobiltelefon
  • Jag vill ha: Lugn och ro, mer pengar, bättre kondis, högre pension (när det är dags), mer tid
  • Jag vill inte ha: Oönskade ljudkulisser, tinnitus, en resa till Thailand, bil, solsemester
  • Jag har: Fyra fina söner, ett vackert hem, en god hustru, ett bra jobb, taskig syn
  • Jag har inte: En I-pod, varit i Thailand, ångest, tillräckligt med tid för att komponera, lust att shoppa
Jag skickar vidare till Strykfritt, sLars, PPernilla, Anton Ymer, Sophia